Τα 4 αυτά πρελούδια τα έγραψα με αφορμή μιαν επικείμενη συνάντηση ύστερα από πολλά χρόνια της φίλης μου τσιμπελίστας Αγγελίνας Τκάτσεβα και του φίλου της μαέστρου και συνθέτη Λεονίντ Ντεσυέτνικωφ. Γράφτηκαν τον Οκτώβρη του 2007 και είναι μια πρώτη απόπειρα σύνθεσης με τη μέθοδο του 49χορδου που ανέλυσα στο προηγούμενο ποστ.
Ως κλίμακα μεταχειρίζομαι την διατονική του παραδείγματος, ενώ η σειρά σε pitch classes είναι: A-F#-C#-F-C-G-Eb-E-D-Ab-Bb-B.
η παρτιτούρα σε pdf
τα ακούτε παίζοντας το βίντεο. Ερμηνεύει ο Fin Pian.
Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
οι δημοφιλέστερες αναρτήσεις του ιστολογίου
-
Π εντατονικές ή πενταφθογγικές (αλλά και πεντάτονα ή πεντάφθογγα) ονομάζονται οι κλίμακες που απαρτίζονται από πέντε φθόγγους υπό τους εξής ...
-
Δεν είμαι μπαμπάς για να σας λύσω την απορία. Γι αυτό περιορίζομαι να μεταφράζω από το ΜΕΓΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΝ Χρυσάνθου επισκόπου Διρραχίου (1832...
-
Frequency to Musical Note Converter Το οφείλουμε στο UNSW, Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ, και ειδικότερα στον Andrew Botros. Το εργαλείο αυτό ...
-
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΕΛΑΚΗΣ Άλλοτες όταν εκούρσευαν Ανασυνθέσεις κοσμικής μεταβυζαντινής μουσικής 16ου και 17ου αιώνα από αγιορείτικα χειρόγρ...
-
Βαβυλωνιακή απεικόνιση δύο σαντουριστών Τ ο σαντούρι θεωρείται ως ένα περσικής καταγωγής όργανο. Είναι τραπεζοειδούς σχήματος, πολύχορ...
-
Ο Μουσλίμ και ο Κριστιάν παίζουν ούτι στην Ανδαλουσία του 12ου αιώνα Τ ο ούτι είναι ένα διαδεδομένο μουσικό όργανο, λαουτοειδές χω...
-
στον haris με αφορμή το σχόλιό του στο ποστ "Τα Χριστούγεννα του Αρχαγγέλου" Φαίνεται ότι για τους ιταλούς μπαρόκ συνθέτες στη...
-
αφιερούται στον κεκλεισμένο προσώρας αφ' εαυτού φίλο Αρτέμη Κουκουζέλη Το Κοντσέρτο Γκρόσο σε Σολ ελάσσονα, έργο 6, αρ. 8, του Αρκάν...
-
Ο Αρσένιος ο Μικρός, μελωδός πιθανώς του ύστερου 17ου αιώνα ή των αρχών του 18ου, δεν έχει αφήσει βιογραφικά ίχνη, παρά μόνον την υπογραφή...
-
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012, ΩΡΑ 20:00 Η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών σε συνεργασία με το Αετοπούλειο Πολιτιστικό Κέντρο ...
2 σχόλια:
Πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα μουσική. Το "Σύστημα" παρέχει "ακουστή" ομοιογένεια και συνοχή στα κομμάτια. Το επόμενο βήμα κατά τη γνώμη μου είναι να περιλάβει το 'Σύστημα" και τη Μορφή, αλλά και άλλες μουσικές παραμέτρους.
Ήδη έχω επεξεργαστεί τη διεύρυνση του συστήματος. Το καθιστώ ανοικτό σε κάθε αριθμό χορδών μέχρι τις 88 που είναι η έκταση του πιάνου. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να προσαρμοστεί σε οιαδήποτε έκταση. Πχ επιλογή 27 χορδών από την έκταση του βίρτζιναλ. Θα παρουσιάσω προσεχώς αυτή τη διεύρυνση που ουσιαστικά καθιστά ανοικτό το σύστημα στο πλήθος των χορδών.
Το επόμενο, ή μάλλον τα επόμενα βήματα που εισηγείσαι με απασχολούν. Όμως, ένας διευρυμένος ολοκληρωτικός σειρα'ι'σμός που μοιάζει να είναι η κατεύθυνση, δεν με αφήνει χωρίς επιφυλάξεις. Η υποδούλωση σε αυτοματισμούς είναι επικίνδυνη, κυρίως γιατί ουσιαστικά οδηγεί στο "ένα και μοναδικό έργο" που είναι ο ίδιος του ο εαυτός: ένα έργο ίδιο με το σύστημα του. Τα συστήματα πρέπει να είναι τόσο ανοικτά όσο χρειάζεται για περιορίζουν την ασυδοσία, και τόσο κλειστά όσο πάλι χρειάζεται ώστε να μην μας καταστήσουν αναίσθητους.
Δημοσίευση σχολίου