Παρασκευή 3 Απριλίου 2009
HighC σπουδή Νο 8, ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ
Το κομμάτι αυτό ζωγραφίστηκε στο HighC και επιζωγραφίστηκε με προηχογραφημένα δείγματα (samples) και με φράσεις από VST instruments.Το τελικό ρεμίξ έγινε στο CUBASE, αφού προηγουμένως τη ζωγραφισμένη βάση εκκίνησης που έφτιαξα με το HighC την εισήγαγα κατά ομάδες ήχων και συμβάντων προς το πρόγραμμα μίξης.
Ετικέτες
σπουδές στο HighC
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
οι δημοφιλέστερες αναρτήσεις του ιστολογίου
-
Π εντατονικές ή πενταφθογγικές (αλλά και πεντάτονα ή πεντάφθογγα) ονομάζονται οι κλίμακες που απαρτίζονται από πέντε φθόγγους υπό τους εξής ...
-
Δεν είμαι μπαμπάς για να σας λύσω την απορία. Γι αυτό περιορίζομαι να μεταφράζω από το ΜΕΓΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΝ Χρυσάνθου επισκόπου Διρραχίου (1832...
-
Frequency to Musical Note Converter Το οφείλουμε στο UNSW, Πανεπιστήμιο του Σίδνεϋ, και ειδικότερα στον Andrew Botros. Το εργαλείο αυτό ...
-
ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΕΛΑΚΗΣ Άλλοτες όταν εκούρσευαν Ανασυνθέσεις κοσμικής μεταβυζαντινής μουσικής 16ου και 17ου αιώνα από αγιορείτικα χειρόγρ...
-
Βαβυλωνιακή απεικόνιση δύο σαντουριστών Τ ο σαντούρι θεωρείται ως ένα περσικής καταγωγής όργανο. Είναι τραπεζοειδούς σχήματος, πολύχορ...
-
Ο Μουσλίμ και ο Κριστιάν παίζουν ούτι στην Ανδαλουσία του 12ου αιώνα Τ ο ούτι είναι ένα διαδεδομένο μουσικό όργανο, λαουτοειδές χω...
-
στον haris με αφορμή το σχόλιό του στο ποστ "Τα Χριστούγεννα του Αρχαγγέλου" Φαίνεται ότι για τους ιταλούς μπαρόκ συνθέτες στη...
-
αφιερούται στον κεκλεισμένο προσώρας αφ' εαυτού φίλο Αρτέμη Κουκουζέλη Το Κοντσέρτο Γκρόσο σε Σολ ελάσσονα, έργο 6, αρ. 8, του Αρκάν...
-
Ο Αρσένιος ο Μικρός, μελωδός πιθανώς του ύστερου 17ου αιώνα ή των αρχών του 18ου, δεν έχει αφήσει βιογραφικά ίχνη, παρά μόνον την υπογραφή...
-
ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012, ΩΡΑ 20:00 Η Ένωση Ελλήνων Μουσουργών σε συνεργασία με το Αετοπούλειο Πολιτιστικό Κέντρο ...
1 σχόλιο:
Εξάντλησες μου φαίνεται τις δυνατότητες του HighC, τόσο ως σόλο "συνθετικού οργάνου", όσο και ως εταίρου σε "σύνολο", διατηρώντας μάλιστα το γνωστό άρωμα της μουσικής σου.
Από όλες τις Σπουδές επιλέγω ως πιο ευφάνταστη την Νο.6 "Σάρισσα στ' όνειρο ενός αγοριού".
Τα κατασκευαστικά σχόλια σε κάθε Σπουδή μου θύμισαν κάτι που έλεγε ο Wittgenstein: "Όταν ανέβουμε εκεί που θέλουμε, πετάμε τη σκάλα που μας ανέβασε".
Δημοσίευση σχολίου